Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Inclusion and Diversity
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Мета та завдання
Порядок рецензування статей
Публікаційна етика
Розгляд інформації та звернень
Політика відкритого доступу
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення статті
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2023): Inclusion and Diversity
№ 2 (2023): Inclusion and Diversity
DOI:
https://doi.org/10.32782/inclusion/2023.2
Опубліковано:
2023-03-28
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
Статті
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОПИСОВОЇ ЛЕКСИКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Анна Володимирівна Бобер
5-8
PDF
ВИКОРИСТАННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ
Олександр Валерійович Боряк
9-13
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Альона Андріївна Войтенко
14-16
PDF
ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
Олена Олександрівна Воротинцева
17-20
PDF
ПРИЧИНИ, ПРОЯВИ ТА МЕХАНІЗМИ ПОДОЛАННЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОМИЛОК У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Лада Петрівна Древняк
21-24
PDF
ОПОСЕРЕДКОВАНЕ ВНУТРІШНЄ КОМПЕНСАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ РОЗВИТКУ, АБІЛІТАЦІЇ, КОРЕКЦІЇ, РЕАБІЛІТАЦІЇ В ПОЗИТИВНИХ І НЕГАТИВНИХ СКЛАДНИКАХ ЛЮДИНИ ЯК СИСТЕМИ «БІО-СОЦІО-ДУХ»
Тетяна Вікторівна Золотарьова
25-30
PDF
МІНІМАЛЬНА МОЗКОВА ДИСФУНКЦІЯ ТА БЕЗМОВЛЕННЄВІ ДІТИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ДІАГНОСТИКА, КОРЕКЦІЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Олександра Олегівна Наволокова, Оксана Володимирівна Боряк
31-37
PDF
Мова
Українська
English
logo