ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ GOOGLE У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Дмитро Іванович Цись Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка https://orcid.org/0000-0002-1137-7060

DOI:

https://doi.org/10.32782/olimpspu/2024.3.14

Ключові слова:

студент, сервіс гул, навчальний процес, фізичне виховання, фізична підготовленість

Анотація

У статті розглянуто проблему використання сервісів Google під час проведення занять з фізичного виховання у майбутніх вчителів початкових класів. Схарактеризовано основні продукти Google, компетентне використання яких в освітньому процесі з фізичного виховання надає можливість підвищити рівень як пізнавальної активності так і фізичної підготовленості студентської молоді в процесі проведення занять з фізичного виховання. Для отримання необхідної інформації було використано загальнонаукові методи теоретичного рівня дослідження, а саме: аналіз науково-методичних джерел вітчизняних і закордонних вчених; соціологічний метод науково-педагогічних досліджень (анкетування); педагогічні методи (педагогічний експеримент, педагогічні спостереження); методи математичної статистики обробки даних. До проведення дослідження було залучено 50 студентів 1 курсу. Контрольну та експериментальну групи складали студенти у кількості по 25 осіб кожна. Студенти контрольної та експериментальної груп на початку жовтня (початок експерименту) та в кінці травня (кінець експерименту) проходили тестування показників фізичної підготовленості, а саме: станова сила, силова витривалість (згинання розгинання рук з положення лежачи, утримання кута у висі), гнучкість (нахил тулуба вперед з положення сидячи). Результати проведеного дослідження засвідчили, що заняття з фізичного виховання з використанням сервісів Google позитивно вплинули на досліджуванні показники: приріст показників на кінець експерименту в експериментальній групі був більший, ніж у контрольній (станової сили – на 5,07%, згинання-розгинання рук в упорі – на 14,38%, утримання кута у висі – на 1,7%, гнучкість – нахил тулуба вперед з положення сидячи – 24,6%). Доведено потребу формування в студентів стійкого інтересу до фізичного самовдосконалення з метою зміцнення власного здоров’я, підвищення рівня фізичної підготовленості у процесі занять фізичного виховання за допомогою сервісів Google.

Посилання

Биков В. Ю. Відкрите навчальне середовище та сучасні мережні інструменти систем відкритої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2: Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: зб. наук. праць. 2010. Вип. 9 (16). C. 9–16.

Буров Є. В. Комп’ютерні мережі: підручник. Львів: Магнолоія плюс, 2006. 264 с.

Валецька Т. М. Комп’ютерні мережі. Апаратні засоби: навчальний посібник. Київ: Центр навчальної літератури, 2002. 208 с.

Іванніков С. І. Індивідуально-диференційований підхід у змісті і методиці підготовки майбутніх учителів початкової школи до фізичного виховання учнів. Науковий вісник Донбасу. 2012. № 1. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_1_4. – Назва з екрана.

Кадемія М. Ю., Шахіна І. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі: навчальний посібник. Вінниця: ТОВ «Планер», 2011. 220 с.

Лабудько С. Блог як сучасний засіб взаємодії вчителів. Електронні інформаційні ресурси в освіті і науці: створення, використання, доступ: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (2013 р.) Вінниця: Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, 2013. С. 50–56.

Максимчук Б. А. Сутність готовності майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності з фізичної культури. Нові технології навчання. 2006. Вип. 45. С. 52–59.

Носенко Т. І., Панченко А. Г. Використання служб Google для організації практики студентів. Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. 2013. № 19. С. 67–69.

Олексюк В. П. Деякі аспекти застосування сервісів Google Apps у вищому навчальному закладі. Інформаційні технології в освіті. 2013. Вип. 16. С. 116–122.

Спірін О. М. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: критерії внутрішнього оцінювання якості. Інформаційні технології і засоби навчання. 2010. № 5 (19). Режим доступу: http://www.ime.edu-ua.net/em.html. – Назва з екрана.

Юдін О. М., Гроза П. М., Сомов С. В. Підвищення ефективності моніторингу рекламних кампаній у системі Google Adwords. Економіка і регіон. 2012. № 2. С. 137–139.

Шелестова А. Застосування деяких безкоштовних онлайн-додатків як інструмент вироблення у студентів-документознаців професійно-практичних навичок з навчальної дисципліни «Маркетинг і реклама в Інтернет». Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі: матер. наук.-практ. конф. (Львів, 17–19 листопада, 2015 р.). Львів: Нац. ун-т «Львівська політехніка», 2015. С. 57–61.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-30