Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Слобожанські мистецькі студії
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Мета та завдання
Порядок рецензування статей
Публікаційна етика
Розгляд інформації та звернень
Політика відкритого доступу
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення статті
Публікаційний внесок
Авторські права та ліцензування
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2025): Слобожанські мистецькі студії
№ 2 (2025): Слобожанські мистецькі студії
DOI:
https://doi.org/10.32782/art/2025.2
Опубліковано:
2025-05-26
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
Статті
МОДУСИ ПРОГРАМНОСТІ В УКРАЇНСЬКІЙ ЦИМБАЛЬНІЙ МУЗИЦІ
Наталія Вікторівна Башмакова, Віктор Олександрович Дмитренко
5-9
PDF
СУЧАСНІ ПІСНІ ПРОСЛАВЛЕННЯ В WORSHIP-КУЛЬТУРІ
Тетяна Борисівна Булах
10-14
PDF
АСИНХРОНІЯ ЯК СКЛАДОВИЙ КОМПОНЕНТ ЗАСОБІВ ВИРАЗНОСТІ ПІАНІСТА
Анатолій Олексійович Гарець
15-20
PDF
ҐЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ У НАВЧАННІ АКАДЕМІЧНОМУ ВОКАЛУ: ПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД ВИКЛАДАЧІВ ХДАК
Вікторія Олександрівна Гіголаєва-Юрченко, Олена Юріївна Смирна, Лариса Віталіївна Давидович
21-25
PDF
ФОНЕТИКА І СТИЛЬ: ВИКОНАВСЬКІ ВИКЛИКИ ПРИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ КИТАЙСЬКИХ ПІСЕНЬ УКРАЇНСЬКИМИ СПІВАКАМИ
Лі Дешун
26-31
PDF
ВОКАЛЬНО-МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Ольга Леонідівна Дубовська, Анастасія Ігорівна Адам’ян
32-36
PDF
ХОРОВЕ ПИСЬМО ЯК ФУНДАМЕНТАЛЬНИЙ ФАКТОР ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРИГЕНТА
Олена Леонідівна Заверуха, Олена Федорівна Сбітнєва
37-41
PDF
ФОРТЕПІАННА ТВОРЧІСТЬ ЛЮДМИЛИ ЮРІНОЇ: ЖАНРОВІ, СТИЛЬОВІ ТА ВИКОНАВСЬКІ ВИМІРИ
Марія Павлівна Калашник, Ольга Миколаївна Жукова
42-46
PDF
ТЕМА ВІЙНИ ЯК КОНЦЕПТ АЛЬБОМУ «ФАТА» ІНДІ-РОК ГУРТУ «VIVIENNE MORT»
Микита Вячеславович Коновалов
47-52
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ КРИТИЧНОГО ПІДХОДУ ДО СУЧАСНОГО ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ ЗВУКОРЕЖИСЕРА У МУЗИЧНОМУ МИСТЕЦТВІ
Олексій Олексійович Корякін
53-59
PDF
МЕСІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ МУЗИКИ: ТВОРЧІСТЬ МИКОЛИ ЛИСЕНКА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТОЛІТТЯ
Людмила Йосипівна Кохан
60-67
PDF
ВОКАЛЬНИЙ ЦИКЛ ЯК РЕПРЕЗЕНТАНТ СУЧАСНОЇ ПОЕТИКИ КАМЕРНО-ВОКАЛЬНОЇ МУЗИКИ
Цін Лю
68-72
PDF
АРХЕТИПИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У МУЗИКОЗНАВЧОМУ ДИСКУРСІ
Вейвей Лі
73-77
PDF
УНІВЕРСАЛІЗМ ПІАНІСТА ЯК ПРОФЕСІЙНИЙ ІМПЕРАТИВ
Пінтін Лі
78-82
PDF
КРИТЕРІЇ ДОБОРУ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО РЕПЕРТУАРУ ДЛЯ ГІТАРИСТІВ У МИСТЕЦЬКИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Амалія Володимирівна Мартем'янова
83-87
PDF
ТРОМБОН У ЦИФРОВІЙ МЕДІА: ВІД ТРАДИЦІЙНИХ ВИКОНАВСЬКИХ ПРАКТИК ДО МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОЄКТІВ
Євгеній Вячеславович Мартьянов
88-92
PDF
ІМПРОВІЗАЦІЯ ТА ПСИХОФІЗИЧНИЙ ТРЕНІНГ АКТОРА МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ: СУЧАСНІ МЕТОДИ ТА СЦЕНІЧНА ПРАКТИКА
Оксана Миколаївна Михайлюченко, Валентин Валентинович Іванов, Владислав Валерійович Алтухов
93-98
PDF
КОНТРАБАС В КАМЕРНІЙ МУЗИЦІ БАРОКОВОГО ПЕРІОДУ (НА ПРИКЛАДІ ТРІО-СОНАТ Я. Д. ЗЕЛЕНКИ)
Золтан Юлійович Соланський
99-102
PDF
РЕЗОНАНСНИЙ МЕТОД ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ ЯК ОСНОВА ВОКАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Леся Михайлівна Тарасюк
103-107
PDF
СОНЕТ У КАМЕРНО-ВОКАЛЬНІЙ ТВОРЧОСТІ МИКОЛИ ДРЕМЛЮГИ
Дарʼя Олегівна Шутко
108-115
PDF
ФУНКЦІЇ МУЗИЧНОГО ТЕМБРУ: ДОСВІД АНАЛІТИЧНОГО УЗАГАЛЬНЕННЯ
Христина Сергіївна Юрко
116-120
PDF
КВАРТЕТ САКСОФОНІВ ЯК ФОРМА АНСАМБЛЕВОГО ВИКОНАВСТВА: ІСТОРІЯ ТА СПЕЦИФІКА
Кирил Олексійович Язиков
121-126
PDF
КИТАЙСЬКА ФОРТЕПІАННА МУЗИКА: ЛАДОВІ ОСОБЛИВОСТІ
Ольга Володимирівна Єременко
127-131
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ ЖАНРІВ КАМЕРНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО АНСАМБЛЮ В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ МУЗИЧНІЙ ТРАДИЦІЇ
Андрій Юрійович Єрьоменко, Наталія Олександрівна Єрьоменко
132-135
PDF
Мова
Українська
English
logo