Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Слобожанські мистецькі студії
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Мета та завдання
Порядок рецензування статей
Публікаційна етика
Розгляд інформації та звернень
Політика відкритого доступу
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення статті
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2024): Слобожанські мистецькі студії
№ 3 (2024): Слобожанські мистецькі студії
DOI:
https://doi.org/10.32782/art/2024.3
Опубліковано:
2024-11-22
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
Статті
КАМЕРНО-АНСАМБЛЕВА ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ МИСТЦІВ У ПІВНІЧНОМУ КИТАЇ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ
Ірина Миколаївна Антонюк
7-11
PDF
РИСИ ДУЕТНОЇ ПОЛІФОНІЇ У ФАКТУРІ ФОРТЕПІАННИХ ПРЕЛЮДІЙ К. ДЕБЮССІ
Лу Ань
12-18
PDF
ОСОБИСТІСТЬ ЄВСЕВІЯ МАНДИЧЕВСЬКОГО В РАКУРСІ ІСТОРІЇ ТА МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ БУКОВИНИ
Олена Сталівна Афоніна, Ольга Костянтинівна Зав’ялова
19-24
PDF
МУЗИЧНЕ СЛУЖІННЯ У ПРОТЕСТАНТСЬКОМУ ОБРЯДІ: ІСТОРИЧНІ ВИТОКИ ТА СУЧАСНІ ВИКЛИКИ
Лілія Генадіївна Богачова-Стрєльцова
25-30
PDF
МУЗИКА ПОКЛОНІННЯ ЯК МИСТЕЦЬКО-СОЦІОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН
Тетяна Борисівна Булах
31-34
PDF
УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ МИСТЕЦЬКИХ ПОСТАТЕЙ В МУЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ КИТАЮ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ
Цзянін Ван
35-39
PDF
ТВОРЧІСТЬ САМПО ХААПАМЯКІ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЖАНРУ КОНЦЕРТУ ДЛЯ ЧВЕРТЬТОНОВОГО БАЯНА З ОРКЕСТРОМ
Олександр Сергійович Василенко
40-46
PDF
УКРАЇНСЬКИЙ ВОКАЛЬНО-ЕСТРАДНИЙ РЕПЕРТУАР В «ІНТЕРʼЄРІ» ПОСТМОДЕРНУ
Христина Василівна Галела, Людмила Богданівна Щур
47-51
PDF
СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПІАНІСТИЧНИХ РУХІВ В ПРОЦЕСІ ГРИ НА ФОРТЕПІАНО
Алла Миколаївна Грінченко
52-56
PDF
ВАЛТОРНА: ІСТОРІЯ, ТЕОРІЯ, ВИКОНАВСЬКА ПРАКТИКА
Вікторія Вікторівна Гура, Олена Анатоліївна Устименко-Косоріч, Олександр Олександрович Губський
57-61
PDF
ПРЕПАРОВАНІ ІНСТРУМЕНТИ: ФЛЕЙТА & ФОРТЕПІАНО
Юлія Андріївна Данильченко, Катерина Дмитрівна Скакун
62-66
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИРИГЕНТОМ РЕПЕТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ З ПРОФЕСІЙНИМ, СТУДЕНТСЬКИМ АБО ДИТЯЧИМ КОЛЕКТИВОМ
Юлія Андріївна Данильченко
67-71
PDF
ІСТОРИЧНІ ТА КУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ ЕВОЛЮЦІЇ МУЗИКИ ДЛЯ ДВОХ ФОРТЕПІАНО В КИТАЇ
Дін Чжуцсян
72-75
PDF (English)
КОНЦЕПТОСФЕРА УКРАЇНСЬКОЇ АКАДЕМІЧНОЇ ПІСНІ В КОНТЕКСТІ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПРИНЦИПІВ АНАЛІЗУ МУЗИЧНО-ПОЕТИЧНИХ СПІВВІДНОШЕНЬ
Тетяна Андріївна Задорожна
76-81
PDF
ФОРМУВАННЯ ТА УДОСКОНАЛЕННЯ АПЛІКАТУРНОГО МИСЛЕННЯ ГІТАРИСТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ
Анатолій Сергійович Коваленко
82-86
PDF
ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ АСПЕКТИ СОНАТИНИ ДЛЯ ТРОМБОНА ТА ФОРТЕПІАНО Ж. КАСТАРЕДА
Дмитро Олексійович Кравчук
87-90
PDF
МЕНТАЛЬНІ ІНТЕНЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО МОДЕРНУ Й АВАНГАРДУ ТА ЇХ ВТІЛЕННЯ У КАМЕРНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ ТВОРЧОСТІ ГАЛИЦЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТ.
Назар Володимирович Лазечко
91-95
PDF
ФЕНОМЕН ОРКЕСТРУ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТІВ У СУЧАСНОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МУЗИКОЛОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ
Олена Олександрівна Лєрмонтова
96-102
PDF
ТЕМБРАЛЬНО-ЗВУКОВИЙ ІМІДЖ СОЛЬНОЇ ПАРТІЇ У КОНЦЕРТАХ ДЛЯ ТРУБИ З ОРКЕСТОМ КОМПОЗИТОРІВ ОДЕСЬКОЇ ШКОЛИ
Чже Ло
103-108
PDF
ІНТЕРПРЕТАЦІЙНО-ВИКОНАВСЬКІ УМІННЯ ЯК ПРОФЕСІЙНЕ НАДБАННЯ МУЗИКАНТА-ПІАНІСТА
Анжеліна Іванівна Мамикіна
109-113
PDF
СИНТЕЗ СХІДНОЇ І ЗАХІДНОЇ КУЛЬТУРНИХ ТРАДИЦІЙ У МУЗИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СІЦЯНЬ ЛІ
Чжоу Ні
114-119
PDF
ІНТЕРПРЕТАЦІЙНІ КОНЦЕПЦІЇ ДРУГОГО КОНЦЕРТУ ДЛЯ ТРУБИ З ОРКЕСТРОМ М. БЕРДИЄВА
Тарас Володимирович Паращук
120-123
PDF
ОГЛЯД ХОРОВОЇ ТВОРЧОСТІ ПРОТЕСТАНТСЬКИХ ЦЕРКОВ БАПТИСТСЬКОЇ ДЕНОМІНАЦІЇ КИЇВЩИНИ МЕЖІ ХХ – ХХІ СТОЛІТЬ
Ольга Привалова
124-128
PDF (English)
КУЛЬТУРА ДАНІЇ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТОЛІТТЯ
Олександр Федорович Руденко
129-133
PDF
СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНИЙ ІНВАРІАНТ МУЗИЧНОГО ТЕКСТУ ЯК ТЕКСТУ КУЛЬТУРИ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
Олег Степанович Смоляк, Богдан Остапович Водяний, Ірина Вікторівна Романюк
134-140
PDF
ЛАДОТОНАЛЬНІ ТА КОЛОРИСТИЧНІ ФУНКЦІЇ ГАРМОНІЇ ОРКЕСТРОВОЇ СЮЇТИ №2 З БАЛЕТУ «ДАФНІС ТА ХЛОЯ» МОРІСА РАВЕЛЯ
Тетяна Володимирівна Філатова, Вероніка Михайлівна Зінченко-Гоцуляк
141-146
PDF
ВОКАЛЬНА МЕЛІЗМАТИКА В ДИСКУРСІ СУЧАСНОЇ ПОПУЛЯРНОЇ МУЗИКИ
Наталія Аркадіївна Фоломєєва
147-151
PDF
ДУЕТНІСТЬ ЯК ПРИНЦИП АНСАМБЛЕВОГО ПИСЬМА В ФОРТЕПІАННОМУ ТРІО № 1 ОР. 7 ТА СТРУННОМУ КВАРТЕТІ № 2 ОР. 4 Б. ЛЯТОШИНСЬКОГО
Цуй Цзінге
152-156
PDF
КАМЕРНО-ВОКАЛЬНА МУЗИКА ВІКТОРА КОСЕНКА: ІНТЕРПРЕТАЦІЙНІ АСПЕКТИ
Цуй Цзін
157-162
PDF
КОМПОЗИТОРСЬКО-ВИКОНАВСЬКА ТВОРЧІСТЬ КИТАЙСЬКОЇ СПІВАЧКИ СА ДІН ДІН В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО МУЗИКОЗНАВСТВА
Чжан Цзєлінь
163-166
PDF
РАННЬОКЛАСИЧНИЙ КОНЦЕРТ ДЛЯ ТРУБИ З ОРКЕСТРОМ У МУЗИЧНОМУ ПРОСТОРІ НІМЕЧЧИНИ
Чжан Цзіньцю, Олександр Григорович Стахевич
167-172
PDF
КОМПОЗИТОРСЬКО-ВИКОНАВСЬКА ТВОРЧІСТЬ КИТАЙСЬКОГО СПІВАКА ДАО ЛАНА В КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРНИХ ТРАДИЦІЙ
Юань Аньні
173-177
PDF
ФОРТЕПІАННА ФАКТУРА В УКРАЇНСЬКОМУ МУЗИКОЗНАВЧОМУ ДИСКУРСІ
Ян Цзін
178-183
PDF
ВТІЛЕННЯ ІДЕЇ СПОГЛЯДАННЯ ЯК ВИЯВУ СХІДНОГО МИСЛЕННЯ В ТВОРАХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ (НА ПРИКЛАДІ АНАЛІЗУ «ПАГОД» К. ДЕБЮССІ)
Яо Бін
184-187
PDF
Мова
Українська
English
logo