Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Слобожанські мистецькі студії
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Мета та завдання
Порядок рецензування статей
Публікаційна етика
Розгляд інформації та звернень
Політика відкритого доступу
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення статті
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2023): Слобожанські мистецькі студії
№ 3 (2023): Слобожанські мистецькі студії
DOI:
https://doi.org/10.32782/art/2023.3
Опубліковано:
2024-01-05
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
Статті
АСПЕКТИ ЕТНОКУЛЬТУРНОГО ДІАЛОГУ ВОКАЛІСТІВ
Валентина Гeнiївна Антонюк
5-9
PDF
МУЗИКОЗНАВЧІ РЕФЛЕКСІЇ В ЛОГОСІ ІСТОРІЇ МУЗИКИ
Олена Сталівна Афоніна
10-14
PDF
ОБРАЗ КНЯЖНИ ЄВПРАКСІЇ В СИМФОНІЧНІЙ СЮЇТІ З БАЛЕТУ «ЄВПРАКСІЯ» ОЛЕКСАНДРА КАНЕРШТЕЙНА
Анна Юріївна Бондаренко
15-19
PDF
РІДНЕ ПОЛІССЯ: МИСТЕЦТВО ТА ХОРЕОГРАФІЯ
Володимир Анатолійович Гордєєв
20-25
PDF
ЮВІЛЕЙНИЙ ТРИПТИХ: КОМПОЗИТОР, ОПЕРА, ВИКОНАВЕЦЬ
Антон Олександрович Кармазін
26-30
PDF
ХОРОВІ КОЛЕКТИВИ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ А.С. МАКАРЕНКА: СПРОБА АНАЛІЗУ ДІЯЛЬНОСТІ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ
Євген Віталійович Карпенко
31-35
PDF
МУЗИКА ДО П’ЄСИ МИКОЛИ КУЛІША «МИНА МАЗАЙЛО» У ТВОРЧОМУ ДОРОБКУ ІГОРЯ ГАЙДЕНКА
Оксана Олександрівна Кравченко
36-38
PDF
ВИКОНАВСЬКА ТА ВИКЛАДАЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ МИХАЙЛА КАНЕРШТЕЙНА В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ДИРИГЕНТСЬКОЇ ШКОЛИ
Валентин Олександрович Лігус
39-42
PDF
МУЗИЧНО-ТАНЦЮВАЛЬНИЙ СИНТЕЗ: ПЕРЕВАГИ ТА ВИКЛИКИ ДВОХ МИСТЕЦТВ
Захар Валерійович Омельяненко
43-46
PDF
ХОРЕОГРАФІЯ ЯК ДРАМАТУРГІЧНИЙ І ВИРАЗНИЙ РЕСУРС В ОПЕРІ ДАНІЕЛЯ ОБЕРА «НІМА З ПОРТІЧІ»
Катерина Анатоліївна Омельяненко, Анатолій Іванович Максименко
47-52
PDF
ВИКОНАВСЬКИЙ АНАЛІЗ СОЛОСПІВІВ ВСЕВОЛОДА РИБАЛЬЧЕНКА НА ВІРШІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
Тетяна Сергіївна Павлюк
53-57
PDF
МОДИФІКАЦІЯ ВІОЛОНЧЕЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА В СУЧАСНОМУ ВЕКТОРІ РОЗВИТКУ
Юрій Юрійович Погорецький
58-61
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У САМОСТІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ХОРОВОГО КЕРІВНИКА
Лариса Федорівна Пушкар, Інна Петрівна Коган, Олена Павлівна Гламаздіна
62-67
PDF
«МУЗИ́ КА» ЯК ДЖЕРЕЛО УКРАЇНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ СКРИПКОВОЇ МІНІАТЮРИ І.Ф. КАРАБИЦЯ «МУЗИКА»)
Олексій Валерійович Рябінін, Олександра Олександрівна Рукомойнікова
68-74
PDF
ТВОРЧІСТЬ ОЛЕКСАНДРА ПИЛИПОВИЧА МИШУГИ (1853–1922) У КОНТЕКСТІ ТРАДИЦІЙ УКРАЇНСЬКОЇ ВОКАЛЬНОЇ ШКОЛИ
Віктор Іванович Сачок
75-79
PDF
СТИЛЬОВА ПАРАДИГМА В МУЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ СХОДУ ТА ЗАХОДУ ЗАСОБАМИ ІНТОНУВАННЯ
Олена Анатоліївна Устименко-Косоріч
80-83
PDF
КОНЦЕРТ ДЛЯ ТРУБИ З ОРКЕСТРОМ ЙОЗЕФА ГАЙДНА В МУЗИКОЗНАВЧИХ ВИМІРАХ СЬОГОДЕННЯ
Цзіньцю Чжан
84-88
PDF
НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ В КОНТЕКСТІ ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ КИТАЙСЬКОЇ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ МУЗИКИ
Сиси Чжу
89-92
PDF
ЖАНРОВА ДИФУЗІЯ КАМЕРНО-ВОКАЛЬНОГО Й ОПЕРНОГО ЖАНРУ (НА ПРИКЛАДІ ОПЕРИ Ш. ГУНО «ФАУСТ»)
Ваньцін Ян
93-97
PDF
ПОНЯТТЯ «МЕНЕДЖМЕНТ ХОРОВОГО КОЛЕКТИВУ» В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ОСВІТИ
Олена Валеріївна Ярмолюк
98-101
PDF
Мова
Українська
English
logo